Participació al programa “Para Todos La 2 – Debate: La integración de las personas ciegas” de Manel Eiximeno, Director del CRE ONCE Barcelona i Alex Romera, alumne universitari del CRE.

Alex Romera

Col·loqui

A Espanya hi ha 70.000 persones cegues o amb deficiències visuals severes segons l’ONCE. Els avenços tecnològics els han obert un gran ventall de possibilitats encara persisteixen molts obstacles de tota la vida.

Podeu veure el col·loqui entre Enric Botí, president del Consell Territorial de l’ONCE a Catalunya; Manel Eiximeno, director del Centre de Recursos Educatius de l’ONCE a Aragó, Balears, Catalunya i la Rioja, i Núria Sanz, directora de FSC Inserta a Catalunya i Balears.

També és molt interessant el reportatge a l’alumne universitari Alex Romera on explica com segueix les classes a la universitat i la seva opinió sobre la integració de les persones cegues.

En aquest enllaç pots veure el programa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *