“Para que veas” Escoles per a nens cecs al Sàhara

Profesora en el Sahara

Nombrosos són els projectes de cooperació internacional que porta a terme l’ONCE. Ens fixem en un centrat en l’educació de nens cecs en els camps de refugiats del Sàhara. Al 2003, les autoritats saharagüis sol·licitaven suport en el tema. I des de 2004, l’ONCE està donant resposta a la petició. 5 són els campaments saharagüis i 5 les escoles que s’han creat per atendre els escolars cecs, una a cada campament.

La nostra companya del CRE ONCE Barcelona, Josefina Miret, professora itinerant ens relata en una entrevista a Radio 5, al programa “Para que veas”, el treball de cooperació de l’ONCE al Sàhara.