Neymar i alumnes del CRE ONCE Barcelona. Premsa.

Recull de premsa de la visita de Neymar a les instal·lacions del Complex ONCE Catalunya.

1. Web oficial de Neymar. Neymar Jr. visita Fundação ONCE Catalunha e joga futebol com crianças deficientes visuais.
  2. Reportatge a Els Matins de TV3. Els matins – 15/05/2015. Vegeu el tall a partir del minut 32.
  3. Diari SPORT. Visitó la sede de ONCE Catalunya. Neymar marca penaltis hasta con los ojos cerrados. El jugador brasileño del FC Barcelona Neymar Jr. hizo las delicias de un grupo de niños y niñas ciegos con los que compartió la mañana de este jueves.
  4. Catalunya Press. Neymar juga el seu partit més especial a l’ONCE amb nens i nenes cegues.
Imatge del Neymar amb un grup d'alumnes del CRE.
Imatge del Neymar amb un grup d’alumnes del CRE.

Visita de Neymar al Complex ONCE Catalunya. Notícies al 3-24 from CREONCEBARCELONA on Vimeo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *