Llegim en Braille a “Página 2”, TVE2

El passat 7 d’octubre 2012, a les 21.00 h, en el programa dedicat a llibres “Página 2”, de TVE2,  l’alumne atès per aquest CRE ONCE Barcelona,  Samuel RAJA STOPPA, escolaritzat al CEIP Pompeu Fabra, de Sant Adrià del Besós,  surt a la secció infantil del programa expressant la seva opinió sobre el llibre “Más travesuras del fantasma de palacio”.

Us convidem a veure el tall del programa. Us heu de situar al min. 24:23 del video.

Página 2 – Javier Cercas – 7/10/2012Ver vídeoPágina 2 - Javier Cercas - 7/10/2012