Iniciem un nou curs. L’Arense al CEIP Els Convents.

Magnífic reportatge de tornada a l’escola de l’Arense, un nen cec des dels 8 anys, atès pel CREDV ONCE Barcelona, als Informatius del Migdia de TVE1. El reportatge emès el passat 12 d’octubre de 2014, explica a través de la seva mestra de suport itinerant de l’ONCE, la tutora de l’aula, la Directora del CEIP Els Convents i la Directora Pedagògica del CREDV ONCE Barcelona, com l’Arense pot seguir les classes, les adaptacions a l’aula i els materials de treball, etc.

També s’explica com els alumnes assisteixen al CREDV per practicar aquells aspectes que posteriorment podrà aplicar a la seva escola.

Us convidem a veure’l!