Inauguració curs escolar 2012-13

L’acte d’inauguració del nou curs escolar 2012-2013 del Centre de Recursos Educatius ONCE Barcelona va tenir lloc el dilluns 3 de setembre, a les 12:00h, a la Sala de Conferències de l’edifici ONCE Catalunya.

A l’acte hi van estar convidats tots els professionals que conformen els diferents equips d’atenció a nens cecs i de baixa visió d’aquest centre, integrats per treballadors de l’ONCE i del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

La inauguració va ser duta a terme pel Sr. Manel Eiximeno, director del CRE ONCE Barcelona, el Sr. Xavier Grau i Sabaté, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, la Sra. Carme Altés, Cap del Servei d’Atenció a la Diversitat i la Inclusió del Departament d’Ensenyament, i per últim, la Sra. Maite Torres, tècnica del mateix servei del Departament (aquesta última no va intervenir a l’acte).

Posteriorment, les professionals del servei TIC del nostre centre, Lucía Melchor, M. Teresa Corbella i Sílvia Boix, que van oferir una xerrada amb el títol “Avancem en accessibilitat: de la tiflotecnologia a la tecnologia”, amb la col·laboració també de Raquel Garcia que va preparar l’exposició de materials “La tiflotecnologia en el temps”.

Lucia Melchor, M Teresa Corbella, Sílvia Boix