II Concurs de redacció “L’ONCE i JO 2014”

S’ha publicat l’Ofici-Circular 7/2014, amb  les bases del II Concurs de redacció “L’ONCE i JO 2014.

Com l’any passat és important que els alumnes participin en aquest concurs literari sobre Cultura Institucional. Com a novetat, aquest any s’ha incorporat una categoria nova, perquè els  pares i mares dels alumnes puguin participar.

Fem arribar als alumnes i les seves famílies aquesta informació, ja que tots fem ONCE, tots fem CREDV, i ara amb la participació de les famílies tenim una gran oportunitat de visualitzar la tasca que fem dia a dia i que aquesta es plasmi en un relat del concurs L’ONCE I JO, un camí que va començar, quan el/la mestre/a itinerant va venir al meu cole o quan vaig anar per primer cop al CRE a classes complementàries o a fer esport.

En l’edició de l’any passat un dels guanyadors va ser de Lleida i va rebre una menció un alumne de Terres de l’Ebre, per tant, sort i ànim en la transmissió de la informació, teniu en compte que la data límit de presentació és l’ 11 d’abril.

Si desitgeu més informació aquí podeu trobar les bases del concurs.