Cloenda del curs escolar 2011-12

Imatge: Taula de Cloenda. Irene Ginebra, Carme Altés, Manel Eiximeno.

El passat 21 de juny va tenir lloc l’acte de cloenda del curs escolar 2011-12.

En la programació de l’acte es va poder gaudir de les següents activitats:

• 09:30 a 11:30h

“LA INTERACCIÓ CREATIVA”, a càrrec del Sr. Daniel POCH i l’equip d’AddVenture al Hall de l’Auditori.

L’objectiu de l’activitat es va centrar en la interacció creativa, el lideratge personal, així com realitzar activitats que potencien la capacitat creativa dels equips. També es va experimentar i veure els beneficis de la col·laboració creativa.

• 12:00 a 14:00 (Sala d’Actes, 6a planta D.T.):

1) CLOENDA INSTITUCIONAL, a càrrec de la Direcció del CRE ONCE Barcelona i de representants del Departament d’Ensenyament.

2) Exposició de diverses experiències pedagògiques, per part de diferents professionals del CRE ONCE Barcelona.

• L’ estimulació visual i la psicomotricitat es donen la ma.
  • Projecte de Música a les Mans.
  • Servei TIC. Gràcies!

La cloenda en imatges.