Celebració de les sessions “120 minuts per pensar”

El món a través de les emocions i les sensacions. En Raúl i les seves dues escoles.

Presentació del cas d’un nen amb ceguesa, amb una síndrome degenerativa, amb llenguatge, però, sense parla; bon nivell d’atenció, ganes de comunicar-se, d’interactuar amb els iguals i que rep l’atenció des de dos vessants: l’escola ordinària i l’escola especial.

Sessions:

Dijous 16 d’abril de 2015: Escola compartida. EE Can Vila i Escola Els Vinyals

La mateixa sessió es repetirà el: Dijous 7 de maig de 2015

Horari: Les dues sessions seran de 15:15 h. a 17:15 h.

Participants:
30 persones per sessió

Inscripció i Informació:

L’activitat és gratuïta, però, cal realitzar la inscripció enviant un correu a secretariacrebarcelo@once.es indicant nom i cognoms, DNI, centre i lloc de treball i data de la sessió en què vol assistir. L’admissió serà confirmada al mateix correu electrònic rebut. Per a qualsevol consulta, truqueu al telèfon 93 238 11 11 (ext. 119778 i 119777).

Lloc de realització:

CREDV-CRE ONCE Barcelona (Aula d’Audiovisuals de la 4a planta)

Gran Via de les Corts Catalanes 394, 08015 Barcelona

Ponents :

Conxa
Pérez: Mestra d’EE. Directora de l’escola Els Vinyals del 2006 al 2014.

Sílvia Torruella: Mestra tutora des del curs 2011 al 2014. Escola Els Vinyals.

Sílvia Rodríguez: Vetlladora des del curs 2011 al 2015. Escola Els Vinyals.

Montse Martí: Mestra tutora del curs 2014-15. Escola Els Vinyals.

Marta Llovet: Cap d’estudis el curs 2014- 2015. Escola Els Vinyals

Marisa
Cárdenas: Cap d’estudis. Coordinadora d’escoles compartides. Logopeda. Escola d’Educació Especial Can Vila.

Gloria Xampeny: Mestra tutora del curs 2013 al 2015. Escola d’Educació Especial Can Vila.

Maria Folch: Fisioterapeuta. Escola d’Educació Especial Can Vila.

Montse Orta: Mestra de suport CREDV-CRE ONCE Barcelona.

Coordinació: Teresa Torrents Llistuella: Mestra de suport CREDV-CRE ONCE Barcelona.

Properament estarà disponible tota la informació de les sessions al Moodle del CREDV ONCE Barcelona (entreu com a convidats).