Campionat de goalball inclusiu per escoles Johan Cruyff

Públic

El passat dia 8 de juny a les instal·lacions esportives de l’ONCE a Catalunya es va celebrar el IV campionat de goalball inclusiu Johan Cruyff. Va ser un èxit de participació tan per les 12 escoles que van formar 12 equips com per l’assistència de públic que va omplir el pavelló. També es va aprofitar per fer la presentació del conte “En Pau juga a goalball” per part de Manel Eiximeno, director del CRE ONCE Barcelona, Ainhoa Fabregat del Consell Territorial i els autors del conte de l’Editorial Pedra de Toc.

Els guanyadors del Campionat van ser el CRE ONCE Barcelona en la categoria de secundària i l’escola Puig de les Cadiretes de Llagostera en la categoria de primària. Els organitzadors van ser el Club d’Esports Adaptats per a Cecs Catalunya i la fundació Johan Cruyff que aposten per a que l’esport adaptat arribi a les escoles.

A la pista

Tots junts formant equip. Participants.