XVI Jornada d’Orientació Acadèmica i Professional dirigida a l’alumnat a partir de 3r d’ESO

Brújola

Si ets estudiant a partir de 3r d’ESO i reps atenció per part del CREDV – CRE ONCE Barcelona aquest article t’interessa!

Ja tenim preparada la XVI Jornada d’Orientació Acadèmica i Professional que es va posposar l’any passat. El format també serà diferent, es durà a terme de manera telemàtica i en lloc de ser durant tot un dia, es celebrarà en tres sessions.

A continuació pots llegir tota la informació al respecte:

La jornada es durà a terme en tres sessions o càpsules orientadores de 16  a 18 hores els dies 18 de març, 8 d’abril i 7 de maig de 2021. Cal inscripció per assistir.

• Dijous 18 de març de 2021: estudis de FORMACIÓ PROFESSIONAL (inscripció no més tard del 15 de març).
  • Dijous 8 d’abril de 2021: estudis de BATXILLERAT, la UNIVERSITAT, així com els de l’Escola de Fisioteràpia de l’ONCE a Madrid (inscripció no més tard del 6 d’abril).
  • Divendres 7 de maig de 2021: INSERCIÓ LABORAL(programa en elaboració). La inscripció s’haurà de fer no més tard del 4 de maig.

A continuació pots veure el programa dels dos primers dies:

18 DE MARÇ: FORMACIÓ PROFESSIONAL

Horari: 16.00 a 18.00 hores

Coneixerem experiències molt interessants de la mà de:

• Alumna de 3r IFE (Auxiliar en Vendes i Atenció al Públic. Institut Rambla Prim –Barcelona).
    • Alumna de 2n CFGM (Atenció a persones en situació de dependència. Institut Gallecs -Mollet del Vallès).
    • Alumne de 2n CFGM (Cures Auxiliars d’Infermeria. Institut Vic –Vic).
    • Alumna de 1r CFGS (Vidre i Ceràmica. Escola Massana – Barcelona).
    • Alumna de 2n CFGS (Integració social. Institut Ronda -Lleida).

8 D’ABRIL: BATXILLERAT, UNIVERSITAT i ESCOLA DE FISIOTERÀPIA DE L’ONCE (Madrid)

Horari: 16.00 a 18.00 hores

“Escola Universitària de Fisioteràpia de l’ONCE, una opció al teu abast”. Ana Beatriz Varas de la Fuente (Directora de l’Escola Universitària de Fisioteràpia de l’ONCE a Madrid) i la participació d’un estudiant.

Coneixerem experiències molt enriquidores de la mà de:

• Alumna de 1r de Batxillerat Científic (Col·legi Montcau-La Mola, Matadepera).
    • Alumna de 2n de Batxillerat Científic (Institut Castelló d’Empúries –Castelló d’Empúries-Girona).
    • Alumna de 2n de Batxillerat Artístic-Escènic (Institut Maragall –Barcelona).
    • Alumne de 1r Grau en Educació Social -UB.
    • Alumna de 1r Grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE) –UB.
    • Alumne de 4t Grau en Sociologia -URV, Tarragona.

T’hi esperem!