Tallers amb famílies al CREDV – CRE ONCE Barcelona

Aquest trimestre hem iniciat una nova modalitat de dur a terme els tallers amb les famílies dels alumnes. La situació sanitària en la que ens trobem, conseqüència de la Covid-19, no ens permet continuar oferint els tallers de manera presencial a les instal·lacions del CRE ONCE Barcelona. És per això que aquest curs hem decidit fer-ho per videoconferència.

Trobar-nos físicament lluny uns dels altres  i darrera les pantalles no ens facilita poder crear el mateix ambient de calidesa que aconseguíem quan els fèiem presencials, però malgrat aquesta distància, hem descobert que famílies i professionals som capaços de continuar compartint aquest espai amb il·lusió, complicitat i respecte.

La tecnologia ens permet mantenir aquest espai on poder continuar pensant, descobrint i imaginant aquest fill/a que va creixent i adquirint noves competències.

Els tallers segueixen organitzats agrupant les famílies dels alumnes del mateix cicle educatiu (educació infantil, cicle inicial d’educació primària, cicle mitjà d’educació primària, cicle superior d’educació primària i educació secundària obligatòria: 1r, 2n, 3r, 4t de l’ESO).

Cada trimestre oferim un taller diferent per a les famílies. La temàtica a tractar varia en funció del cicle educatiu en què es troba el fill/a.

Aquest primer trimestre hem ofert tallers d’autonomia personal relacionats amb les habilitats a l’hora de menjar i també en l’ús i reconeixement de les monedes. També n’hem fet de temàtica emocional: el curtmetratge com a eina per reflexionar amb els fills/es sobre les emocions i els valors. La tecnologia també ha estat present amb un taller sobre contes, cançons i jocs amb l’ordinador i la tablet.

Si no heu pogut assistir als tallers, us recordem que a l’Espai Famílies del Moodle del CREDV podeu descarregar-vos la documentació relativa als tallers que anem realitzant.

Famílies, us esperem el proper trimestre amb noves propostes de tallers per compartir l’emocionant experiència d’acompanyar als infants en el seu creixement.

Desitgem que passeu unes molt bones Festes!