Recursos diversos per a alumnes i famílies durant el confinament

En aquest article us proposem una sèrie de recursos per als vostres fills i filles, alguns d’ells us serviran per explicar-los la situació que estem vivint i d’altres per passar una estona divertida aprenent.

SOBRE EL CORONAVIRUS:

• PER ALS PARES: Pàgina accessible (INS-F6 per anar directament a l’article):

7 consells dels pedagogs per passar el confinament amb els fills i filles

RECURSOS QUE S’HAN RECOMANAT ALS CENTRES:

En aquest document que s’ajunta podeu veure els recursos que s’han fet arribar des del Departament. És molt interessant! us en recomanem la lectura. Document Orientacions a Centres.

Destaquem els següents enllaços pels alumnes amb ceguesa un cop revisada l’accessibilitat:

Pels alumnes que treballeu amb Jaws, només cal que accediu a l’enllaç, feu INS-F6, busqueu el vídeo (conte o experiment que us agradi), feu intro per seleccionar i intro per entrar a la pàgina del vídeo. Després pulseu B de botó fins trobar el botó de reproducció. Esperem que us agradin!!!

RECURSOS QUE PODEU TROBAR A LA NOSTRA PÀGINA NODES:

És un recull de jocs online i alguns per descarregar que acostumem a treballar amb els vostres fills i filles a l’aula del CREDV-CRE ONCE Barcelona.

RECURSOS DEL CLUB ONCE I EBIBLIO:

• Entreu a la Biblioteca Digital i llegiu llibres.
  • Si no esteu afiliats recordeu que també podeu trobar llibres i audiollibres a eBiblio.

RECURSOS QUE PODEU TROBAR ALS TALLERS DE FAMILIES:

Us recordem l’enllaç per entrar directament a l’espai families de la plataforma Moodle del CREDV-CRE ONCE Barcelona. Entreu com a convidats o “invitado”. Podeu trobar un recull de recursos per treballar a casa de les diferents àrees: Tecnologia, Esports, Autonomia, Música, Jocs, etc.