III JORNADES AMB FAMÍLIES CREDV-CRE ONCE BARCELONA

Benvolgudes famílies,

El dissabte 12 de novembre de 2022, realitzarem les III Jornades amb Famílies del CREDV-CRE ONCE Barcelona, dirigida a les famílies de l’alumnat, al qual, oferim suport des dels diferents equips de professionals i serveis.

Aquesta serà una trobada, en què, els adults podrem reflexionar i compartir experiències al voltant del tema: “El valor de l’autonomia personal en el desenvolupament global dels infants”.

Paral·lelament, hem organitzat unes activitats amb l’objectiu que els alumnes amb discapacitat visual i els seus germans/es i amics/gues comparteixin, a les nostres instal·lacions, una estona de joc i tallers, acompanyats per diferents professionals del CRE ONCE Barcelona.

L’horari serà de 9.30 a 13.30 hores i les durem a terme al CRE ONCE Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 394 de Barcelona).

Caldrà realitzar inscripció prèvia, no més tard del 23 d’octubre de 2022, omplint el formulari que us farà arribar el/la mestre/a de suport del vostre fill/a.

Les famílies que no pugueu assistir-hi presencialment, també tindreu la possibilitat d’accedir-hi a distància, mitjançant la plataforma Zoom (un cop inscrits, us enviarem l’enllaç)

Us hi esperem!