Estades d’estiu al CRE ONCE Barcelona

Nens a l'estiu

El CRE ONCE BARCELONA organitza una estada de 5 dies (del 25 al 29 de juny)on es durant a terme diverses activitats lúdiques, esportives i formatives per a l’alumnat de 5è d’Educació Primària fins a 4rt d’ESO.

Animeu-vos! Esperem comptar amb la participació del vostre fill o filla.

Programa d’activitats.

Carta adreçada als pares i condicions.

Podreu trobar els següents tallers

TALLER D’ESPORTS:

Es dividiran en dos tipus d’activitats: unes individuals i unes altres conjuntes.

Activitats individuals: Es faran grups i es treballarà el coneixement dels aspectes bàsics de diferents esports com ara l’atletisme, el goalball, la natació,..)

Activitats conjuntes: pràctica conjunta d’alguns esports encaminat a la realització de partits o petites competicions entre tots els participants.

TALLER DE MÚSICA:

Nom del taller: “Música del món avui”.

L’objectiu del taller és descobrir les possibilitats musicals del nostre cos i la nostra veu. Practicarem la tècnica del karaoke i enregistrarem les nostres produccions.

TALLER DE VIDA DIÀRIA:

Nom del taller: “Cuines del món”

Aproximació a les diferents cultures mitjançant l’elaboració de plats senzills de diferents indrets del planeta.

TALLER D’INFORMÀTICA:

Nom del taller: “Fem un Bloc de jocs del món”

Amb la col·laboració de tots construirem un Bloc de jocs accessibles per alumnes amb discapacitat visual.

TALLER DE CIÈNCIES:

Nom del taller: “Els sons de la terra”

Escoltarem diferents sons de la natura (volcans, tempestes, ocells…) de diferents llocs del nostre planeta i els relacionarem amb diversos fenòmens científics.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *