Complementàries al CREDV-CRE ONCE Barcelona dels alumnes de Cicle Superior del curs 17-18 “Treballem la Ràdio”.

Foto de grup

Aquest curs a les sessions de complementàries que es realitzen al CREDV-CRE ONCE Barcelona, els alumnes de Cicle Superior han realitzat un Treball-Projecte amb el tema de la Ràdio.

Aquesta ha estat la programació de les sessions:

• 1ª sessió 18/10: Introducció. Anàlisis de diferents postcats. Debat i recollida d’idees del què sabem i què volem saber sobre la ràdio.
  • 2ª i 3ª sessió 22/11 i 24/01: Funcionament de la ràdio.
  • 4ª sessió 21/02 : L’emissora. Com és. Qui hi treballa.
  • 5ª sessió 21/03: Com es fa un programa.
  • 6ª sessió 18/04: SORTIDA. VISITA A RAC 1.
  • 7ª sessió16/05: Gravació d’un programa de ràdio.

Durant aquestes sessions han llegit, escrit, elaborat una entrevista, confeccionat una ràdio a Plàstica, conegut els elements d’una ràdio al Laboratori de Ciències, escoltat podcast i conegut el programa Audacity a Informàtica, etc.

Han rebut la visita al CREDV-CRE ONCE Barcelona del periodista de RAC1, Quim Morales, i l’han entrevistat!

A més a més han visitat les instal·lacions i han assistit com a públic al programa “La Segona Hora” de RAC 1.