El passat dijous 14 de novembre, el nostre company Albert Ruf que durant 35 anys va estar treballant amb nosaltres com a mestre i com a pedagog del CREDV-CRE ONCE Barcelona, ens va presentar el seu llibre: “Acompanyant la pluridiscapacitat”.
El llibre és una vivència reflexionada i una reflexió viscuda sobre l’atenció a les persones amb discapacitat visual i altres trastorns dins del Servei Educatiu Compartit del Departament d’Educació i Formació Professional i el CRE ONCE Barcelona, que pot ajudar a altres professionals a entendre el sentit de l’acompanyament a partir de la seva experiència en aquest àmbit educatiu.
Ens serà de gran ajuda per continuar acompanyant aquests infants, les seves famílies i els professionals de les diverses institucions que els atenen.
Moltes gràcies Albert per deixar per escrit tantes vivències compartides!



