Comença el camí per a les proves d’accés a la universitat

Pau

Aquest curs 2020-2021 ha estat el primer que s’ha iniciat la preparació de les PAU tan aviat amb dues trobades molt enriquidores per a tots.

El passat 2 de Desembre es va fer una reunió informativa amb els 9 Mestres Coordinadors de cas dels 9 alumnes que fan Segon de Batxillerat a tot Catalunya. En aquesta reunió, les persones referents de l’equip d’adults que coordinem aquest procés, juntament amb la ITB que ens va acompanyar en els darrers exàmens, vam respondre dubtes i escoltar reflexions molt interessants i vam traslladar als companys la valoració del curs passat i aspectes de millora que implementarem aquest curs.

Tot seguit, el 10 de Desembre es va programar una reunió amb els propis alumnes, conjuntament amb els seus Mestres coordinadors de cas i la Directora Tècnica Pedagògica del CRE. En aquesta ocasió ens va acompanyar la Sra. Mònica Garizuain Zugasti, Coordinadora tècnica d’admissió a la universitat. Li agraïm molt la dedicació, la preparació d’aquesta trobada i l’esforç, ja que va ser un moment molt interessant per als alumnes i per a tots. Durant uns 90 minuts ens va estar explicant el procés més burocràtic (preinscripció, matrícula, accés als estudis desitjats, matèries específiques, etc.) i va resoldre dubtes d’aquest procés i de les adaptacions que poden demanar els alumnes.

Valorem molt favorablement aquestes dues trobades, ja que de ben segur permeten seguir un curs més tranquil als alumnes i amb els dubtes resolts.

Moltes gràcies a totes i tots per participar, especialment la Mònica per la bona disposició i l’interès per facilitar sempre les coses.