Preinscripció 2021-22

Llegeix atentament tota la informació:

Anirem actualitzant la informació (última actualització 23 de febrer.)

Calendari de preinscripció i matrícula

Per al segon cicle d’educació infantil i educació primària:

Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: del 15 a 24 de març.
Matriculació: del 14 al 18 de juny.

Per a educació secundària:

Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: del 17 a 24 de març.
Matriculació: del 14 al 18 de juny per l’alumnat de 1r d’ESO i del 28 de juny al 2 de juliol per l’alumnat de 2n a 4t d’ESO.

Procés de preinscripció

La preinscripció està prevista realitzar-la en línia a través del portal preinscripcio.gencat.cat. Els següents vídeos expliquen com s’haurà de fer.

Per emplenar la preinscripció necessites:

El codi de centre del Col·legi Sant Josep: 17003446
El codi de centre la Llar Infantil “Les Cent Fonts”: 17006642 (Necessari pels alumnes de P5 que s’incorporen a EP1, CAL MARCAR QUE L’ALUMNE PROVÉ D’UN CENTRE ADSCRIT)
El RALC (identidicador de l’alumne): Si no coneixes el RALC truca’ns al 972 86 94 83 i te’l facilitarem o t’ajudarem a trobar-lo.

Per qualsevol dubte i/o si necessites ajuda durant el procés, truca’ns al 972 86 94 83.

Més endavant, quan estigui actiu, facilitarem l’enllaç directe a l’aplicatiu de preinscripció.

Documentació

Per realitzar la preinscripció és necessària la següent documentació identificativa digitalitzada (foto o escannejada):

1. Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
2. DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
3. DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.

Cal adjuntar la documentació a la sol·licitud telemàtica.

Pots consultar l’oferta educativa en el següent enllaç: Mapa escolar de Catalunya