Tots som comerç local

El passat 12 d’abril va començar la campanya “Tots som comerç local” de la Federació de comerç de La Selva, una aposta clara per a la reactivació del comerç local adreçant-se al públic més jove: els infants.

L’Associació de comerç i turisme de Sant Hilari Sacalm conjuntament amb altres associacions de la comarca comença aquesta campanya amb una finalitat pedagògica enfocada als infants del municipi per incentivar el comerç local.

Així doncs, des del 12 d’abril 2021 s’han iniciat un seguit d’activitats que enllacen comerç i escola:

– Els infants, cada vegada que vagin a comprar, als comerços associats, acompanyats dels seus familiars rebran a canvi de la seva compra local una moneda virtual (una Laura!). Aquesta moneda l’han de portar a l’escola i dipositar-la a una bústia que hi trobaran. Quan l’escola acumuli 500 monedes contactarà amb l’associació de comerciants i aquesta premiarà l’escola amb vals de compra per gastar als comerços locals.

– A més, s’han organitzat unes activitats de dinamització que es faran in situ a les escoles (seguint totes les mesures Covid que marca la normativa interna de cada centre escolar). L’actor i pedagog Ovidi Llorente serà l’encarregat de desplaçar-se a les escoles a explicar la importància de fomentar la compra local, des d’una vessant artística totalment adaptada al públic infantil.

– Per ajudar a promocionar aquesta campanya, també s’ha comptat amb la col·laboració de l’actor selvatà Quim Masferrer. Amb la seva particular simpatia ha gravat un vídeo promocional que de ben segur que serà una eina importantíssima per ajudar a tots els clients dels comerços participants a entendre el funcionament de la campanya.

Us deixem el vídeo i desitgem molt d’èxit a la campanya!

Vídeo publicitari amb Quim Masferrer Presentació amb Ovidi Llorente

La guardiola ja té un bon grapat de Laures! Som-hi!