IV Jornada esportiva de la Selva I

Com cada any, els alumnes de cinquè de primària de l’escola han participat a la jornada esportiva que celebren tots els centres de la Selva I.

Enguany, degut a les restriccions d’aforament i movilitat, s’han adaptat i replantejat les activitats a la situació actual.

📽El dijous 16, vam assistir a una videoconferència a càrrec d’Àlex Roca, un exemple de superació personal amb un 76% de paràlisis cerebral que aconsegueix trencar amb totes les barreres i superar proves esportives d’alta exigència.

🏔El divendres 17, cada centre tenia l’objectiu de pujar al cim més alt de la seva població. Com no podia ser d’altra manera, els nostres alumnes van fer una excursió fins a Sant Miquel de les Formigues i, tot i que al final els va ploure una mica, va ser una gran experiència.

A continuació us deixem amb un recull de fotos dels dos dies.