L’escola

El centre docent d’iniciativa social Col·legi Sant Francesc Xavier és una escola cristiana i es manifesta respectuós amb totes les religions, creences i formes de pensar de tota la comunitat escolar i  té  la finalitat de  promoure el ple  desenvolupament  de  la  personalitat  dels  alumnes,  és  a  dir,  l’educació  integral mitjançant els principis de la Constitució i les finalitats de l’activitat educativa.

Així, amb l’objectiu d’ajudar a l’alumne a construir-se exposem les següents directrius i orientacions referents de la nostra activitat educativa:

• Ajudar a l’alumne/a a que desenvolupi estratègies i habilitats intel•lectuals per poder anar adquirint coneixements.
      • Ajudar a l’alumne/a a exercitar i a respectar les llibertats, els drets i deures humans fonamentals.
      • Ajudar a l’alumne/a a tenir un desenvolupament maduratiu coherent, així com donar-li pautes per perfilar la seva personalitat.
      • Ajudar a l’alumne/a a entendre les normes bàsiques de convivència i de servei als altres.