Visita d’exalumnes

Dins del marc de la Setmana Cultural, el dimecres passat dia 24 d’abril els alumnes de segon i cinquè de primària van rebre una visita molt especial de l’exalumne Dani Calleja.

Primer, ens va parlar de la seva trajectòria i experiència a la nostra escola i de la seva formació professional d’una manera emotiva, carinyosa i molt propera. A continuació, ens va oferir la realització d’un taller de Lego relacionat amb la seva feina com a enginyer a l’empresa Seat. Els alumnes van haver de dissenyar el prototip d’un cotxe, construir-lo amb peces Lego i finalment promocionar-lo a través d’una campanya publicitària davant de la resta de la classe.

Els alumnes van gaudir molt adquirint coneixements nous!

Moltes gràcies Dani, torna quan vulguis!

Us animem a continuar venint! Que els i les alumnes que han compartit tantes coses a la nostra escola ens tornin a visitar i transmetin tot el seu carinyo a les aules i als mestres ens omple d’orgull. Gràcies a tots i totes!