Menjador escolar

L’escola ofereix un servei de catering pel dinar diari amb totes les garanties sanitàries i dietètiques necessàries amb l’empresa Serunion.  Web de l’empresa Serunion.
NORMATIVA
– El menjador escolar funcionarà del dia 12 de setembre 2018 fins al 21 de juny de 2019
– Es consideraran alumnes fixos aquells que facin ús del menjador tots els dies o bé els que es quedin uns determinats dies a la setmana de manera continua. El rebut d’aquests alumnes es cobrarà per domiciliació bancària i caldrà passar a pagar-los per la secretaria del centre. En cas d’absència d’un alumne fixe ( per mal·laltia, sortida escolar,…) cal avisar o trucar a l’escola abans de les 9:30h, d’aquesta manera no es cobrarà el preu del dinar.
– Els alumnes esporàdics hauran de fer servir el sistema de tiquets diaris, els quals es poden adquirir a la secretaria del Centre.
– En cas d’al·lèrgies a determinats aliments, o règims continuats per motius de salut, cal portar un certificat mèdic que ho acrediti i entregar-lo a la secretaria del Centre. Si per algun problema puntual, algun dia convé fer dieta, també caldrà avisar a la secretaria. Per norma, no es podrà variar el menú d’un nen.
– Si algun alumne de menjador ha de sortir de l’escola entre les 13:00 i les 15:00h haurà de portar una autorització dels pares i lliurar-la a les 9h a la secretaria.
– Els alumnes que hagin de prendre alguna medicació a l’hora de menjador hauran de portar la recepta del metge. Ha de portar anotat de manera molt clara la dosi i l’hora en que s’ha d’administrar, i cal omplir una autorització que s’entregarà a la secretaria.
– Quan un alumne es faci mal i necessiti cura mèdica, s’intentarà localitzar els pares o tutors per tal que estiguin assabentats i es portarà a la Mútua de l’escola. Si es tracta d’una urgència, també s’avisarà als pares i s’actuarà de la manera més diligent.
– La convivència dins l’escola obliga a mantenir un tracte respectuós vers totes les persones que s’hi troben. Estan totalment prohibides les agressions físiques i verbals. L’incompliment de les normes establertes durant l’horari del menjador suposarà l’amonestació a l’alumne a través d’una falta i, en cas de que la seva conducta no millori, pot suposar-li la pèrdua del dret a fer ús del menjador.
-Els alumnes de P3 faran la migdiada.

OBJECTIUS A TREBALLAR
– Saber utilitzar correctament els coberts i el tovalló.
– Seure i tenir una postura correcta a la taula.
– Mastegar bé els aliments i fer-ho amb la boca tancada.
– Recollir els seus estris i deixar la taula neta.
– Parlar amb un to de veu moderat.
– Acostumar-se a menjar els diferents aliments necessaris per una bona salut.
– Distingir i prendre amb ordre els aliments corresponents al primer plat, segon plat i postres.
– Afavorir les actituds de tolerància i solidaritat envers els companys i els adults.
– Aprendre a acceptar els companys i les normes de joc.
– Aprendre a jugar respectant les normes i les intal·lacions
– Gaudir del descans necessari abans de reprendre l’horari de tarda (P3)