Certamen literari Coca-Cola

Alguns dels alumnes de 2n d’ESO han participat al Certamen literari de la Coca-Cola que, enguany, s’ha dut a terme mitjançant una plataforma digital. També ho han pogut fer els seleccionats del curs passat que no van poder participar-hi.
Els desitgem molta sort!!! Per a nosaltres,… Llegeix més»

Portes Obertes (fotos 360º, vídeo, etc.)

L´Ajuntament de Santa Coloma, per tal de col·laborar en les Portes Obertes de les escoles de Santa Coloma i facilitar el procés de preinscripció, ha penjat material audiovisual de totes les escoles i instituts del municipi.
En el següent enllaç teniu un vídeo promocional de… Llegeix més»

Informació preinscripcions 2021-2022

Al següent enllaç de l´Ajuntament de Santa Coloma, teniu tota la informació per realitzar la preinscripció del curs 2021-2022 per educació infantil, primària i secundària (criteris de proximitat, com omplint la preinscripció, etc.)
Per qualsevol dubte, us podeu adreçar a la secretaria de l´escola.
Llegeix més»

8 de març a Les Neus

Com cada any, ens volem sumar a la jornada del 8 de març que reivindica la igualtat de tracte per a les dones. Des del camp educatiu tenim la responsabilitat de posar les bases per transformar una realitat encara molt desigual,. En aquest sentit… Llegeix més»

LA FIGURA HUMANA

Els nens i nenes de P4 hem iniciat el treball del propi cos.
Per començar hem demanat l’ajuda de dos companys/es que ens han fet de model, i entre tots hem resseguit el contorn del seu cos per fer-los a mida real. També hem dibuixat les… Llegeix més»

TALLER DE CONSTRUCCIONS

Enguany, els alumnes de P5 s’han endinsat en la Plataforma Matemàtica d’Innovamat. Amb aquest recurs han dut a terme diverses activitats vinculades amb la didàctica de les matemàtiques manipulatives.
Una d’elles és la que us mostrem a continuació, on els nens i nenes van realitzar racons… Llegeix més»

DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Benvolgudes famílies,
Els alumnes de l’ESO han estat treballant sobre diversos Premis Nobel al llarg de tota la setmana i han creat aquests kahoots per posar a prova els vostres coneixements. Animeu-vos a participar en els següents kahoots i comproveu quantes coses sabeu i quantes en… Llegeix més»