Rua de Carnaval 2023

Divendres passat vam celebrar la nostra tradicional rua de Carnaval. Un esdeveniment que atrau tant a famílies de l’escola com a gent del nostre barri, que sempre s’apropa a veure-la. I és que sempre fa molt de goig! El Carnaval és una clara insígnia del nostre centre, i n’estem orgullosos.

Aquest any, relacionada amb el projecte de centre, la rua portava com a temàtica l’aigua i la vida. Totes les disfresses es van fer a l’escola, amb l’ajuda de les famílies i l’equip de mestres. Una bona mostra que al Carnaval, tot s’hi val i tot s’hi pot!
Moltes gràcies sempre per la vostra ajuda i participació!

Podeu veure el vídeo de la rua al següent enllaç:

Rua de Carnaval 2023