FESTA MULTICULTURAL

El passat 26 d’abril a la tarda vam fer una festa a l’escola que recordarem per molt de temps. Era la festa de cloenda de la Setmana Cultural. Aquest curs, en el que celebrem el 50è aniversari de l’escola, vam voler dedicar la setmana cultural a les cultures de les famílies de l’escola, entenent per això les cultures de les famílies vingudes d’altres països.

Aquesta era l’activitat culminant d’una setmana en la que a les classes es va treballar en un projecte basat en la idea de visibilitzar les “altres” cultures presents a l’escola. Setmana en la que es van fer algunes petites activitats conduïdes per les famílies per mostrar els trets més importants de la seva cultura. Però la festa de divendres va ser el plat fort!

Hi havia menjar d’un munt de països del món i les cuineres disposades tota la tarda a servir-lo. Van haver també actuacions musicals i d’arts marcials. Tot plegat un bon entreteniment i una bona barreja de gent de molts llocs diferents gaudint d’una mateixa festa.

Alguns dels presents a la festa, abans de que acabés, ja ens vam dir que la cosa no es podia quedar en aquella preciosa festa i que el curs vinent n’havíem de fer una altra. I si pot ser més grossa millor!