Dia escolar de la No-violència i la Pau

El dia 30 de gener passat es va celebrar el Dia Escolar de la Pau i la no Violència, dia dedicat a promocionar una cultura de no violència i pau. Aquest dia se celebra l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi (Índia, 1869-1948), líder pacifista que va defensar i va promoure la no-violència i la resistència pacífica davant de la injustícia i que va ser assassinat per defensar aquestes idees.

Des de Les Neus, hem volgut aportar el nostre granet de sorra per conscienciar a tota la comunitat educativa de la importància d’una cultura de no-violència i pau. Al següent vídeo, podeu veure algunes de les activitats realitzades per conmemorrar aquest dia.

Vídeo del Dia de la Pau