Casal d’estiu en anglès

Us volem oferir la possibilitat d’apuntar els vostres fills i filles a un casal d’anglès a la mateixa escola.
La nostra proposta va dirigida a aquelles famílies que tinguin interès en millorar l’anglès dels seus fills/es d’una manera més lúdica i relaxada en un període vacacional en el que l’alumnat ja no va a l’escola.
Les sessions matinals les durà a terme la nostra professora nadiva anglesa Cindy, amb l’ajuda d’altres professionals de la llengua anglesa.
No pretenem fer un curs intensiu d’anglès ni tampoc un casal d’estiu amb activitats físiques o fora de l’escola. La nostra idea és oferir-vos un espai pels vostres fills/es on, de manera divertida, aprenguin anglès i juguin amb els altres companys.

Per qualsevol informació, adreçeu-vos a la secretaria de l’escola.