ACTE DE CLOENDA DEL 50è ANIVESARI

“La unitat és la força….quan hi ha treball en equip i col·laboració, es poden aconseguir coses meravelloses”.

El passat dijous 20 de juny vam voler acomiadar el final de curs amb l’acte de cloenda de la celebració del nostre 50è aniversari: una CANTATA on va participar tot l’alumnat de l’escola. Aquest alumnat, guiats pel professorat de música, plàstica i educació física, juntament amb els tutors i tutores de classe, van treballar amb molt d’esforç per aconseguir que el dia de la cloenda sigués un moment en el què  vosaltres, les families, ells i nosaltres passéssim una estona d’allò més bonica i emotiva.

Volem remarcar la importància de poder comptar amb tot l’alumnat; sense ells la CANTATA no hagués estat possible!!! Quan existeix un compromís individual, juntament amb l’esforç col·lectiu que s’està fent, s’aconsegueix un projecte d’èxit com aquest.

Increïble el que vam viure aquell dia. No es pot expressat amb paraules.

Simplement……GRÀCIES!

Mes fotos: https://photos.app.goo.gl/n5JiLvtjxhhLrVh48