Tornen a volar els origamis solidaris!

Benvolguts/des,

Un any més, i ja en van set, ens volem sumar a la iniciativa solidària 1 origami 1 euro de la Fundació MGC per recaptar diners per La Marató de TV3  i necessitem la vostra col·laboració.

VOLEU PARTICIPAR?

1. Qualsevol paper quadrat serveix per fer un origami! Vosaltres escolliu! Així i tot, us hem deixat uns quants models que podeu descarregar-vos i imprimir, si ho voleu, a: https://www.1origami1euro.org/papers-2023/#more-3218. Si no sabeu com fer-lo, podeu mirar aquest vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=dc5zzfrIV5E
  2. Una vegada els tingueu fets, els vostres fills/es han de portar les grues de paper a l’escola. Teniu fins al 17 de novembre per participar-hi!
  3. Per cada origami que rebi la Fundació MGC, donarà 1 euro en benefici de  La Marató de TV3 2023, l’Asociación Española contra el Cáncer i La Nineta dels Ulls  fins a un màxim de 50.000 €.                                                                           Per finalitzar, us volem compartir aquest petit curtmetratge d’animació “Mil grues de paper.” que la FMGC ha fet per celebrar la primera dècada de vida de la campanya solidària, i que recull l’essència del significat de fer una grua de paper per a algú que estimes.                                                                                                                                                                                                  FEU CLICK SOBRE LA IMATGE:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Un any més, mil gràcies per la vostra ajuda!