Projecte de fades i follets

Avui hem rebut una trucada de part d’una fada. Ens ha demanat  d’anar  a la Pineda de l’escola  perquè necessita ajuda.

HEM TROBAT LA FADA DE LA PRIMAVERA!!!

Amb màgia s’ha presentat al bosc de l’escola. Ens ha explicat que era una fada del bosc i ens ha dit que a la Pineda de l’escola hi viuen les tres fades més que són de les quatre estacions.. Les hem conegut i hem descobert quins animals els ajuden, a cada una d’elles. Ens ha demanat que cuidem i respectem la natura.

Després ens ha explicat que està a punt de néixer d’una flor la fada de l’estiu, La Naida,  però  encara no han vingut els follets del bosc per preparar-ho tot i necessita la nostra ajuda.

Cada dia haurem d’anar al bosc i buscar la bústia dels follets a on ens deixarà un missatge explicant  què podem fer perquè vinguin els follets. Haurem de fer totes les propostes que ens diguin fins que arribi el dia que naixerà la fada. Haurem de vestir-nos per el gran esdeveniment.

La màgia ja ha començat!!

Clica  per veure més fotos.