9a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat La Selva II

El passat divendres 16 d’abril de 2021, al Teatre Municipal de Blanes, va tenir lloc la 9a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat La Selva II.

Després de la presentació, va fer la salutació d’obertura,TdR en temps de pandèmia, el Sr. Martí Fonalleras Darnaculleta, director dels Serveis Territorials d’Educació a Girona.

En representació de la nostra escola hi van participar la LEIRE VIANO ROJO amb el seu treball La censura als mitjans de comunicació. Com s’informa en temps de crisi? i la LAIA RODRÍGUEZ LÓPEZ amb el treball “No te la juguis!” L’alcohol i l’alcoholisme.

El nivell i la qualitat de les presentacions va ser molt alt. La Leire i la Laia van brillar i van ser una excel·lent representació de tots els treballs realitzats aquest curs pels alumnes de la nostra escola.

Finalment les autoritats dels pobles participants i la inspecció territorial del Departament d’Educació va fer el lliurament de reconeixements a l’alumnat i al professorat tutor.

Moltes felicitats!!!