FESTA DE PRIMAVERA 3r i 4t

En aquest acte se celebren els premis literaris i els premis de les proves Cangur i s’acompanyen amb actuacions musicals que els alumnes de l’escola han estat treballant a l’àrea de música.

Actuacions dels alumnes de 4rt d´ ESO:

conjunt instrumental de música tradicional hongaresa versionada per la professora de música Esther Ramos.
– el tema Comptine d´una autre été: l´Apres-midi  de la pel·lícula Amelie.
– dues peces de Ludovico Enaudi: Kiss the rain i In una altra vitta.
– una cançó tradicional turca.

Premis literaris
Els alumnes han elaborat un poema per als companys de 1r i 2n de Primària. Aquest projecte els ha permès  treballar conjuntament amb l’àrea de visual i plàstica i realitzar unes creacions de Poesia Visual.
Com cada any, l’AFA col·labora amb aquesta festa literària.

Clica AQUÍ per veure les poesies visuals

3r d’ESO

1r premi – David Mañé, Dani Delgado i Òscar Domènech per “La sàvia naturalesa”
2n premi – Quim Duran, Cristina Carbonell i Vanessa Ramírez per “La màgia de la Primavera”
3r premi – Senén Pery per “L’arc de Sant Martí”

4t d’ESO

1r premi – Pau Castells per “Una gran loteria”
2n premi – Clara Coca per “El berenar”
3r premi – Cristina Gisbert per “Mar petita”

Actuacions musicals:
 en Pol Solé i en Jordi Fernández a la guitarra van interpretar  la cançó I´m yours de Jason Mra
la Lídia Gullatz va tocar al piano el tema de Piratas del Caribe.
l’Aina Sais i en Jordi Fernández van interpretar la cançó Antes que ver el sol.
– la Marta Romeu i en Jordi Fernández van interpretar Good ridance (Time of your life) de Green Day.

Premis Proves Cangur:
De 3r d’ESO
– 1r – Clàudia cazalla , que també cal felicitar per estar entre el 0.5% millor de Catalunya  amb la posició 87 de 17.000 participants.
– 2n – Javi Jankeck
– 3r – Míriam Comas

De 4t d’ESO
1r – Miquel Roger
– 2n – Jordi Gonzàle
– 3r – Marc Vila

Per acabar l’acte, unes alumnes ens deleiteran amb dues coreografies d´Ed. Sheeran :

Shape of you  a càrrec de les alumnes Mireia Moreno de 3r d’ESO A i Míriam Comas, Vanessa Ramírez,  Yuljiana Topalli i Laura Berral de 3r d’ESO B.

Thinking Out Loud a càrrec de les alumnes Mariona Panés i  Cristina Garcia de 1r d’ESO B, Yulia Khropko de 2n d’ESO A i  Míriam Comas de 3r d’ESO B.

Read all about it, Pt. III de l´artista Emeli Sandé. Les ballarines seràn Paula Calveras de 1r de Batxillerat i Mireia Ramón de 4t d´ESO amb la veu de la Marta Romeu.

Podeu veure unes quantes fotos de l’acte clicant sobre les imatges.