3a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de La Selva II 2015

El proper divendres 17 de maig, a 2/4 de 6  de la tarda i al Teatre Municipal de Blanes tindrà lloc la 3a Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat de la Selva II 2015.

La Mostra de Treballs de Recerca pretén ser un punt de trobada entre estudiants de batxillerat dels diferents instituts de la zona, per tal que puguin compartir i difondre les seves investigacions.

La Mostra té l’objectiu de reconèixer l’esforç realitzat per l’alumnat i el professorat que el tutoritza. Els treballs presentats passen un procés de selecció previ realitzat per cadascun dels centres participants, en el qual es valoren la creativitat, la innovació i l’aplicació de diferents estratègies de recerca. A l’edició d’enguany s’hi presenten 16 treballs de recerca d’alumnes de batxillerat del 8 instituts de La Selva II.

Aquest any en representació de la nostra escola hi assistiran els alumnes Sergi Ibanyez amb el treball Garbage inseguretat informàtica. Garbage o utilitats per evitar-la i Jonathan Montero amb el treball L’independentisme català a través dels mitjans de comunicació.

L’acte és obert a tothom i us animem a familiars, companys i amics a assistir-hi, acompanyar i donar suport a en Jonathan i en Sergi