Formació Interna de Centre

El passat 1 de febrer l’equip de docents de l’escola vam compartir coneixements i exemples molt interessants sobre l’ús d’eines i recursos digitals per a treballar amb l’alumnat. Hem vist que en tots els ensenyaments del centre, cada vegada més, integrem les eines digitals dins de les activitats que proposem amb l’alumnat.

Aquesta activitat està inclosa en la primera part del curs: Estratègia Digital de Centre (EDC), que hem realitzat durant tot el primer trimestre.

Claustre del CFA Pau Casals

1. Pepe Cardona

La realitat quotidiana fa imprescindible la introducció de les tècniques digitals a les aules.
    L’alumnat de CFA Pau Casals ens felicitem per tenir la fortuna de poder gaudir d’un excel•lent equip docent que ens proporciona aquests coneixements TIC.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *