Videos TORNADA SEGURA A L’ESCOLA

Com ja sabeu, el trimestre és a prop de finalitzar. Han sigut uns mesos plens d’incerteses i canvis i des de l’escola us volem agrair tota la confiança i l’ajuda que ens heu donat.

Us mostrem uns vídeos que va crear l’alumnat de COMPETIC 2 i 3 amb les mesures que va prendre l’escola a l’inici del curs. Clica la imatge per veure’ls!

25N-Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

El 25 de novembre va ser declarat Dia internacional contra la violència de gènere durant el primer Encuentro Feminista de Latinoamérica y del Caribe celebrat a Bogotà (Colòmbia) l’any 1981.

En aquesta trobada, les dones van denunciar la violència de gènere en l’àmbit domèstic i la violació i l’assetjament sexual en l’àmbit dels governs, incloent-hi la tortura i els abusos que patien moltes presoneres polítiques.

Es va escollir aquest dia per commemorar el violent assassinat de les germanes i activistes polítiques Minerva, Patria i Maria Teresa Mirabal, van ser assassinades per la policia secreta del dictador Rafael Trujillo a la República Dominicana mentre anaven a Puerto Plata a visitar els seus marits empresonats el 25 de novembre de 1960. Els seus cadàvers destrossats van aparèixer al fons d’un barranc. Adela (Dedé) Mirabal va ser l’única germana que va sobreviure i va morir el 2014 a Bèlgica als 88 anys. Per al moviment popular i feminista de la República Dominicana, històricament, aquestes dones han simbolitzat la lluita i la resistència. El 1999, l’ONU va donar caràcter oficial a aquesta data.

Us convoquem a les 12:00 del migdia a fer un minut de silenci.

Més info aquí.

NAVEGAR PEL MÓN

El grup d’alfabetització – neolectors ha viatjat pel món mitjançant els mapes digitals.

Treballem les TIC i les ciències socials alhora.

Al CFA Torre Romeu ens preparem per accedir a la Formació Professional

• Activitats físiques i esportives
  • Administració, gestió, comerç i màrqueting
  • Arts gràfiques
  • Automoció i mecànica
  • Edificació i obra civil
  • Hoteleria i turisme
  • Estètica, perruqueria i imatge personal
  • Informàtica i telecomunicacions
  • … i moltes altres branques

El curs de preparació a les proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà ha començat però, si encara t’ho… Llegeix més»

LES RECEPTES DE CUINA DEL CFA TORRE ROMEU

El curs passat amb l’alumnat d’alfabetització (grup de Neo lectors), vam iniciar una feina de recollida de receptes, per activar la part oral i escrita de l’àrea de Castellà. Aquesta feina es va quedar a mig fer, ja que tot just iniciada es va veure interrompuda per la situació del COVID.

Aquest any l’hem tornat a reprendre però fent-la extensiva a la resta d’alumnes de tot el centre. Us ensenyem el que tenim fet fins ara i us animem a tots a participar-hi. Això vol dir que encara que no sigueu alumnes de l’escola, si algú de vosaltres s’anima a participar-hi ens les podeu fer arribar.

Els requisits son:

Ha de ser una recepta que feu a casa.

Fer el llistat d’ingredients necessaris per la recepta.

Explicar pas a pas el procés de creació del que voleu preparar.

Acompanyar-ho amb fotografies del procés d’elaboració.

Els idiomes en que podeu fer-nos arribar aquestes receptes poden ser el català, el castellà o bé l’anglès.

Nova formació per joves

COMENCEM UN NOU CURS PER JOVES A L’ESCOLA:

• Si tens entre 16 i 24 anys,
  • No tens l’ESO ni feina.

AQUEST ÉS EL TEU CURS!*

QUÈ faràs?:

• Ampliaràs la teva formació acadèmica per accedir al mercat laboral.

QUAN?

De dilluns a dijous d’11:30 a 13:30 del 26 d’octubre fins gener.

INFORMA’T i MATRICULA’T A L’ESCOLA, c/ de l’Anoia nº 18, 1a planta,

Per més informació TRUCA’NS al  937 27 56 40 o ESCRIU-NOS a cfatorreromeu@xtec.cat

* Curs gratuït

Equip docent CFA TORRE ROMEU

Benvolguts i benvolgudes alumnes:
us volem presentar a l’equip docent del curs 2020-21.

• Conxi Jiménez és la nostra administrativa.
  • Jesús Martínez serà el tutor de Grau Mitjà i mestre de la part científic-tecnològica d’aquest ensenyament.
  • Natalia Serrano ensenyarà Alfabetització.
  • Lucía de Travy, a més de ser la Directora és… Llegeix més»