Preinscripció escolar. Estudiar a les escoles de persones adultes

Desenvolupa les teves capacitats, enriqueix els teus coneixements i millora les teves competències.

Mai és tard per aprendre!

Les dates de la preinscripció escolar a l’educació d’adults – CFA Tàrrega són:

Presentació de sol·licituds: del 20 al 28 de juny de 2024.

Es podrà fer presencial a la secretaria del centre (en horari de 10 a 12 h – emplenar abans la sol·licitud, si es vol) o a través d’internet (emplenant aquest FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ). A partir del 20 de juny.

S’han de seguir els passos següents:

1. Fer una foto del DNI, NIE o Passaport amb el mòbil per les 2 cares.
  2. Emplenar aquest FORMULARI de sota on s’adjuntarà la/les foto/fotos i se signarà amb el ratolí (si utilitzes l’ordinador) o amb el dit (si utilitzes un telèfon mòbil, fent doble clic a la pantalla abans de signar).

Preparem-nos per al curs vinent!

Us esperem del 20 al 28 de juny, per tal de fer la preinscripció per al curs vinent!

Altres dates del calendari de preinscripció i matrícula en els centres de formació de persones adultes:

Abans de la preinscripció:

• 24 de maig de 2024: publicació de l’oferta d’ensenyaments.
  • El mes de juny serà el període preferent d’informació i orientació a l’alumnat nou.
  • 17 de juny de 2024: oferta inicial i publicació del nombre de places escolars per centre i curs.

Procés de preinscripció:

• Període de presentació de sol·licituds: del 20 al 28 de juny de 2024.
  • Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional: 4 de juliol de 2024 a partir de les 14 hores.
  • Sorteig: 5 de juliol del 2024 a les 11 hores als serveis centrals del Departament d’Educació (Via Augusta, 202-226, Barcelona).
  • Termini per presentar una reclamació: del 4 al 7 de juliol de 2024.
  • Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació: 11 de juliol de 2024 a les 14 hores.
  • Publicació, per activitats, de les llistes d’admesos i exclosos i de la llista d’espera: 15 de juliol de 2024 a les 14 hores.
  • Matrícula dels alumnes admesos (es podrà fer telemàticament, també): del 4 al 9 de setembre de 2024, ambdós inclosos.
  • Matrícula dels alumnes de la llista d’espera: a partir del 12 de setembre de 2024.