Festa final del curs
19/06/26Aquest dijous 18 de juny, hem fet la cloenda del curs amb un ambient molt agradable i en companyia de l’alumnat del centre.
Hem pogut gaudir d’un bingo musical amb cançons internacionals i catalanes molt conegudes per tothom. Hi ha hagut premis per als més ràpids i afortunats i, al final, tothom ha pogut gaudir d’un merescut berenar.
Ha estat un vespre molt plaent i amb una estona dedicada als records de l’escola. Enllaç a les fotos
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |

Moltes gràcies per l’estona viscuda i Molt bon estiu a tothom!
Ens retrobem al setembre!











