Esmorzar i Felicitació de Nadal

Abans de la celebració de les festes nadalenques i per tal de tancar el trimestre, hem gaudit d’una jornada plena de “jocs informàtics i tradicionals”: ESCAPE ROOM “DIGITAL”: us heu convertit en uns espies de l’Agència Catalana de Ciberseguretat per lluitar contra els “hackers” més perillosos de la comarca; Quiz de coneixements: hem posat a prova tot allò que hem après a les classes, a través d’un KAHOOT molt competitiu; hem demostrat la teva memòria visual, formant diferents siluetes de figures, a través del Tangram; i, finalment, hem jugat i après vocabulari en diferents llengües mitjançant el clàssics jocs del Dòmino i l’Oca.

Hem passat una estona agradable en bona companyia, mentre hem pogut esmorzar una exquisida coca amb sucre i xocolata elaborada per forners del municipi.

Entre tot l’alumnat, hem elaborat l’“arbre de la pau ple de bons desitjos per a tothom, que cada grup-classe ha anat confeccionant.

Enhorabona a tot l’alumnat del centre!

Hem gaudit molt, jugant i aprenent!

Us destigem unes Bones Festes i un Feliç Any Nou 2024!