Setmana cultural de Sant Jordi

Aquest any Sant Jordi arriba carregat d’activitats. Al CFA Tarragona n’hem preparat un bon grapat per a que tothom, alumnes i professors, pugueu participar en totes aquelles que vulgueu: concurs, caminada, xerrades, esmorzar i berenar saludable i altres coses!

Aquest any el nostre propòsit és reflexionar sobre allò que considerem una vida saludable. Per això…

Activa’t i participa!

PROGRAMA D’ACTIVITATS

Durant tota la setmana us oferirem una reflexió diària, podreu recomanar un llibre que us hagi agradat posant un missatge al nostre mur, tindrem una parada de llibres seleccionats al voltant de la vida sana i podreu paricipar al joc de l’Enigma.

Dilluns, 23 d’abril

17.30h: Lliurament dels premis del Concurs de Poesia i del Joc del Dia de la Dona

Dimarts, 24 d’abril

16h: Des del CFA Taragona, Caminada des del Pont del Diable al CFA Tarragona per la vora del riu Francolí.
En arribar, berenar saludable.

Dimecres, 25 d’abril

9.30h: Des del CFA Tarragona,  Caminada des del Pont del Diable al CFA Tarragona per la vora del riu Francolí.
En arribar, esmorzar saludable.

Dijous, 26 d’abril

10h: Visita al Camp d’Aprenentatge de Tarragona amb els alumnes de GESO.

18.30h: Xerrada-taller: La salut emocional i com gestionem les emocions a càrrec de la coach Raquel Salamades.

Divendres, 27 d’abril

10.30h: Xerrada sobre l’ONG Proactiva Open Arms amb l’Albert Mascarell.