Ja tenim un altre Baldiri!

Ens fa molta il·lusió finalitzar el curs compartint amb tots vosaltres aquesta gran notícia. El nostre centre ha rebut el Premi Baldiri 2023 a Experiències Innovadores pel projecte “Tu tens un superheroi”.

Els premis Baldiri Reixac són guardons anuals que, des de fa 45 anys, impulsen i reconeixen projectes que transformin l’educació i donin resposta als nous reptes socials i educatius des de la cultura i les arts, tot impulsant l’ús de la llengua catalana. Per tant és tot un honor poder rebre aquest premi pel nostre projecte “Tu tens un superheroi”. Aquest projecte va començar el curs passat, 2021-2022, en col·laboració amb la Fundació Onada i enguany s’ha repetit amb l’Escola d’Educació Especial La Muntanyeta. En ambdós cursos s’ha dut a terme amb els alumnes de GESO-1 dins l’àmbit de Comunicació.

De fet, amb aquest ja és el quart premi Baldiri que rep el CFA Tarragona, la qual cosa és un reconeixement a la feina ben feta que s’està duent a terme en el nostre centre des de fa molts anys.

L’entrega dels Premi Baldiri Reixac 2023 es va realitzar el passat diumenge, 18 de juny, al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí. Hi vam anar el director del centre acompanyat d’un grup de docents i una alumna en representació de l’escola i, molt especialment, de tots els participants en el projecte i la nostra estimada Badia, en representació de la biblioteca Pepita Ferrer, ja que el tret de sortida d’aquest projecte sempre ha estat la biblioteca del nostre barri. Tos plegats vam intentar representar també tots els nois i noies de la Fundació Onada que van participar en el projecte el curs passat i els nens i nenes de l’Escola d’Educació Especial La Muntanyeta que hi han participat enguany.

Moltes gràcies al jurat dels premis Baldiri i Reixac i a la Fundació  Carulla per creure en el nostre projecte i moltíssimes gràcies a tots els participants.

I una fortíssima abraçada al CFA Rius i Taulet perquè la inspiració d’aquest projecte prové de la feina feta des del claustre d’aquest centre.

Molt bon estiu a tots!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *