IOC: matrícula trimestre primavera GESO

L’Institut Obert de Catalunya (IOC) obre el període de matrícula al Graduat en Educació Secundària per estudiants nous que es vulguin incorporar al tercer trimestre (primavera).

Trobaràs tota la informació a l’enllaç.

Us recordem les dates més rellevants i gestions inicials a fer.

• Preinscripció (10 al 16 de febrer): els alumnes han d’omplir les dades a la finestreta, trien centre de suport, s’informen de quan i com hauran de fer les entrevistes i pugen la documentació a la pestanya corresponent.
  • Entrevistes (14 a 18 de febrer): Poseu-vos en contacte directament amb el centre de suport per a concertar una cita, per fer la entrevista inicial, escollir l’itinerari i fer la matrícula.
  • Pagament (14 a 22 de febrer): els estudiants hauran de fer el pagament de les taxes un cop feta la inscripció i el procés acaba.
  • Els alumnes menors, han de portar la documentació al centre entre el 3 i el 9 de febrer.

Podeu contactar amb nosaltres a:

cfatarragona@xtec.cat