Excursió al Port de Tarragona de l’alumnat d’instrumental i llengües

L’alumnat d’ensenyaments instrumentals i llengües del CFA Tarragona ha participat aquest dimarts a una sortida al Port de Tarragona. Han estat unes 100 persones, entre alumnes i professors, les que han gaudit de l’excursió, que han inclòs una visita al Museu del Port i un viatge a bord de l’embarcació coneguda com a golondrina, que recorre les aigües més properes a la costa de Tarragona.

Aquesta sortida permet posar en pràctica molts dels aprenentatges adquirits durant el curs al CFA Tarragona, com ara el vocabulari lingüístic referent a la ciutat, el mar, el transport i la fauna marina. També és una oportunitat per ampliar coneixements sobre els orígens de Tarragona i la seva vinculació amb l’activitat marinera i comercial.