El professorat del CFA Tarragona segueix la formació sobre l’Estratègia Digital de Centre

El professorat que integra el claustre del CFA Tarragona segueix des de fa unes setmanes la Formació Inicial de Centre dedicada a millorar l’Estratègia Digital de l’escola. Aquest divendres els professors i professores han participat a una nova sessió de la formació, en què s’han endinsat en el mòdul dedicat a desenvolupar les competències digitals de l’alumnat.

La formació consta de cinc mòduls que s’imparteixen a través de l’Entorn Virtual d’Aprenentatge (EVA) Moodle. El primer mòdul és l'”Ús metodològic dels EVA: iniciació”. El segon bloc és dedicat a “Seguretat i protecció de dades”, mentre el tercer té a veure amb “La competència digital de l’alumnat als CFA’s”.