El CFA Tarragona viu la Tardor Literària 2022 i convida l’alumnat al recital ” 4 Poetes x 100 Anys”

Com en altres edicions, el CFA Tarragona s’ha afegit a la celebració de la Tardor Literària que es viu a la ciutat de Tarragona en aquestes dates. D’entre les molt diverses activitats que proposa el programa de la Tardor Literària 2022, el CFA Tarragona ha escollit el recital poètic “4 Poetes x 100 Anys”, un acte d’homenatge a quatre poetes catalans dels quals es commemora el centenari del naixement aquest 2022. Un grup d’alumnes del CFA Tarragona han assistit a aquest recital, que s’ha portat a terme divendres, 11 de novembre, a les 19:00 h a la sala d’actes dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat  a Tarragona (carrer Major, 14).

Els quatre poetes que han protagonitzat aquest homenatge i que enguany arribarien als cent anys són el reusenc Gabriel Ferrater (durant aquest any Catalunya celebra l’Any Ferrater), José Hierro (la Fundación José Hierro en commemora el centenari), Guillem Viladot (també es commemora el 2022 l’Any Viladot) i el poeta de Sueca Joan Fuster (del qual la Generalitat també organitza una programació d’homenatge a través de l’Any Fuster).

El recital ha anat a càrrec del grup “Di(r)versos”.