El CFA Tarragona rep el distintiu d’Escola Verda

El CFA Tarragona ha estat distingit amb la menció d’Escola Verda pels departaments d’Educació i d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya. Després de dos cursos en què diversos membres de la comissió verda del centre han participat en les formacions relacionades amb aquest projecte, el centre ha estat reconegut com a Escola Verda i es disposa a desenvolupar les iniciatives orientades a la millora de la sostenibilitat ambiental a través de la vida acadèmica i el funcionament quotidià com a equipament educatiu. Unes iniciatives que es recullen en el Pla d’educació per a la sostenibilitat del centre.

Aquest dissabte, 26 de novembre, s’ha fet al CosmoCaixa de Barcelona l’acte de lliurament dels distintius d’Escola Verda a un total de 78 centres educatius catalans. La professora del CFA Tarragona Clàudia Fernández, en representació del claustre i de la comissió verda del centre, ha recollit el distintiu de mans dels consellers d’Acció Climàtica, Teresa Jordà, i Educació, Josep Gonzàlez-Cambray.

Enguany, han rebut aquest distintiu gairebé vuitanta centres de les comarques de l’Alt Camp, l’Alt Empordà, l’Alta Ribagorça, l’Anoia, el Bages, el Baix Camp, el Baix Ebre, el Baix Empordà, el Baix Llobregat, el Baix Penedès, el Barcelonès, la Conca de Barberà, el Garraf, el Gironès, la Garrotxa, el Tarragonès i el Maresme.

Amb la incorporació d’aquests centres, ja són 923 els centres educatius que tenen el distintiu d’Escoles Verdes.

El Programa Escoles Verdes sorgeix com un compromís per donar suport a tots els centres educatius de Catalunya que volen innovar, incloure, avançar, sistematitzar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat de fer front, des de l’educació, als nous reptes i valors de la sostenibilitat. Per obtenir el distintiu, el centres han d’haver impartit la formació corresponent i disposar d’un Pla d’educació per a la sostenibilitat.

Lliurament distintiu Escola Verda CFA Tarragona
Acte Escoles Verdes CFA Tarragona a CosmoCaixa