El CFA Tarragona celebra la festa de final de curs

La comunitat educativa del CFA Tarragona ha celebrat aquest dijous a la tarda la festa de final de curs. Alumnat i docents, en alguns casos acompanyats per amics i familiars, s’han reunit al centre per acomiadar-se i emplaçar-se a nous reptes. Durant la celebració s’han fet jocs tradicionals, com estirar la corda o el joc de les cadires i també s’ha ofert un berenar a tothom. A més, s’ha fet ballar el gegant del CFA Tarragona i s’ha pogut gaudir d’ambientació musical amb cançons d’artistes catalans.

El professorat ha agraït als alumnes l’esforç demostrat durant tot el curs i els ha animat a continuar la seva formació en aquells casos que puguin seguir creixent, ja sigui al CFA Tarragona o en altres àmbits acadèmics. En aquest sentit, s’ha fet el lliurament dels informes acadèmics a l’alumnat de diversos nivells, entre els quals els del Graduat d’Educació Secundària que finalitzen els seus estudis i es graduen.

Des del centre també s’ha reconegut la bona feina que han portat a terme dos membres del cos docent que l’any vinent no continuaran a l’escola, Carlos Camarena i Mont Garcia. La jornada festiva ha servit com una oportunitat de convivència i intercanvi d’experiències més enllà dels espais d’estudi habituals.