28 aprenents practiquen la llengua dins l’activitat “El català ens apropa”

Un total de 28 alumnes del CFA Tarragona participen aquest curs 2021-2022 a l’activitat “El català ens apropa”, també conegut com a “parelles lingüístiques”. Aquestes 28 persones aprenents s’organitzen en petits grups en què vuit voluntaris els fan d’ensenyants i els ajuden a practicar la llengua i conèixer la cultura catalana. Les sessions es fan a les aules del CFA Tarragona amb diferents horaris, segons les possibilitats i necessitats tant d’aprenents com d’ensenyants.

Sessió de "El català ens apropa" CFA Tarragona
Imatge d’una sessió de “El català ens apropa” al CFA Tarragona

Les trobades, habitualment d’una hora, van començar a finals de gener i es preveu que s’allarguin fins passat Setmana Santa. Aquest projecte s’ha consolidat al CFA Tarragona des de fa més de quinze anys i permet contribuir a millorar les destreses lingüístiques, especialment l’expressió oral, d’un bon nombre d’alumnes que tot just s’endinsen en l’aprenentatge de la llengua.

Cal recordar que el CFA Tarragona imparteix tres nivells d’aprenentatge del català per a nous parlants, des de l’inicial fins a l’avançat i sovint molts dels alumnes inscrits en aquests cursos troben en les parelles lingüístiques un bon recurs per complementar l’aprenentatge i pràctica del català.

Imatge sessió "El català ens apropa" CFA Tarragona
Imatge sessió "El català ens apropa" al CFA Tarragona