XXVIII Concurs de Nadales

Des del CFA del Solsonès, volem agrair la participació d’onze dels nostres alumnes en la XXVIII edició del Concurs de Nadales que organitza el Consell Comarcal. I en especial, felicitar a les tres guanyadores. El tercer premi va ser per l’Anna Sedano, alumna de Català 3, que va escriure la poesia “El regal”. La Fina Malé, d’Anglès 2, va guanyar el segon premi amb la nadala “L’infant”. I el primer premi va ser per l’Aurora Flores, alumna del curs de Preparació a la Prova d’Accés a la Universitat, amb l’escrit “És Nadal i no m’agrada gens”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *